wtorek, 2 sierpnia 2011

pixels

Dlaczego mój pies udaje, że śpi, a gdy na niego popatrzę to jeszcze bezczelnie się gapi? Śpi oczywiście na moim łóżku z głową na poduszce. Gdyby miał na tyle siły w tych swoich yorkowych łapkach to pewnie by się przykrył kołdrą. Ale śpi jak ja - na lewym boku. Franek approves.
Dzisiaj od rana trzaskałem z Olką testy do prawa jazdy. Okazało się, że jeszcze całkiem nieźle pamiętam przepisy. 17/18, nieźle. Tamta biedna trzęsie się przed egzaminem wewnętrznym, ja już chcę widzieć jak jeździ.
Krystyna mnie nie lubi bo nie dam rady pojechać z nią na off festiwal. Powiedziała mi o nim dziś w nocy, a off pojutrze. No troszkę wcześniej byłoby znacznie milej. Wybaczże mi.
Dzisiaj słońce świeciło przez tyle godzin, że prawie się przyzwyczaiłem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz