środa, 31 sierpnia 2011

BlogDay

Odespałem osiemnastkę Oli, łyknąłem 2 tabletki witaminy C i zjadłem pierogi. Można żyć.
Spróbuję nie pisać nic o szkole, wczoraj ten temat był w TOP5. (chyba właśnie napisałem coś o szkole...)
Dzisiaj Blog Day 2011. Zgodnie z 'rozporządzeniem' należy tego dnia podać 5 ciekawych blogów, by każdy miał okazję spróbować czegoś innego i zagłębić się w wielkim świecie blogerów. O Boże, jaki patos. Wg mnie nie jest to jakaś głupia zabawa, bo sam chciałbym znaleźć jakieś nowe, ciekawe blogi do obserwowania. Tak więc - moja piątka:
  • Alexa w Krainie Czarów - reklamy i plakaty z całego świata. Ciekawe serie, warto.
  • Kuba Dąbrowski - chyba mój ulubiony młody fotograf.
  • Mr. Vintage - kolorowe spodnie, drogie buty i ładne, męskie ubrania.
  • Wolves&Bucks - para fotografów, grafików, coś w ten deseń. Ładne, lifestylowe zdjęcia.
  • Little People - ciekawy street artowy projekt. Mali ludzie w wielkim mieście.
Jestem nieco monotematyczny, ale cóż poradzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz