piątek, 15 lipca 2011

mr magic

Od wczoraj jestem jp.
Dzwoni telefon.
- Niezrozumiałeimię Niezrozumiałenazwisko, Komenda Policji Niewiemgdzie, dlaczego dzwonił Pan na numer alarmowy 112?
- Nie dzwoniłem.
- ...
- Proszę zablokować sobie numery alarmowe, bo będziemy rozmawiać inaczej.
Tutaj tłumaczę, że mam nowy, niedojebany telefon, odblokowujący się w kieszeni i dzwoniący do ludzi.
- Proszę to zmienić bo założymy sprawę karną i będzie.
- Tak tak, tak! Ocz...
- DO WIDZENIA. *jeb*

Sprawą karną mnie straszą. Phi.
Ale w ogóle policja dzwoni, jaki szok. Pierwsza myśl - bez jaj! przecież wszystkie ciała zakopałem! kto mnie wsypał?! (tak policjo TO JEST żart).
Btw, chcielibyście mieć komórkę na którą psy same dzwonią, co? Ha.

Wybieram się na Pottera. Jaram się, to ostatnia część.
Jutro wrażenia.

1 komentarz: